کاش فردا، تعطیل شود!

کاش فردا، تعطیل شود!

امروز هم مثل روزای قبل ... همین آرزو تموم ذهنم رو درگیر خودش کرده!

کاش فردا... به خاطر بارش باران و لغزندگی معابر سطح شهر... تعطیل شود!

میدونید... من توی کرمان که یه منطقه ی کویری هست زندگی میکنم...

این جا به طور میانگین... هر 3 سال یکبار برف می باردsad

یعنی هر سه سال یه بار مدرسه ها به این دلیل تعطیل میشه!

 

این بود که دست به دامن بارون شدیم و... هنوز که هنوزه بارون هست...

ولی مشکل از معابر سطح شهره! چرا لغزنده نمیشن؟

واقعا چرا؟؟؟

۲ ۰ ۵ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۵)

31

http://fiish.blog.ir/page/protocol

پاسخ:

۲۹ بهمن ۹۷، ۱۹:۵۶
اوهوم... نظرت راجب به این چیه؟
http://roboboy.blog.ir/1397/11/28/p4

منم توی پژوهشکده ی فیشنگار معلمم.
معلم تاریخ|

+ خوشبختم :)

پاسخ:

۲۹ بهمن ۹۷، ۱۹:۴۴
:)))
چن سالته؟
 
پژوهشکده فیشنگار کجاست؟

قشنگ میری ته کلاس میگیری میخوابی
البته میخوره بچه درسخون باشی
از اونا که میز اول :)

پاسخ:

۲۹ بهمن ۹۷، ۱۹:۴۲
آره... درسخون هستم...
ولی تعطیلی یه کیف دیگه ای داره...

من کرمان... مدرسه نمونه دولتی امام علی درس میخونم! توچی؟

کی من ته کلاس خوابیدم؟

:))) ول کن بابا

پاسخ:

۲۹ بهمن ۹۷، ۱۹:۳۹
چرا؟
:)))

با سلام دوست عزیز
امیدوارم روز خوبی داشته باشید
وبلاک و سایت باحالی دارید..  دوست داشتید به ما هم سری بزنید
www.musicgelyan.com
با تشکر منتظر شما دوستان عزیز هستیم. 

پاسخ:

۲۹ بهمن ۹۷، ۱۹:۴۵
باوشه!
نظرت با تبادل لینک و دنبال کردن هم دیگه چیه؟
:)

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

روبو بوی

زندگی ما آدما...
خیلی خیلی داره تکراری میشه...
مثل یه ربات،
برای فرار از این دنیای تکراری من به این دنیای مجازی پناه اوردم!
امیدوارم خوشتون بیاد!

نظر یادتون نره!
بکوب لایکو!

******

منو توی اینستاگرام دنبال کنبن لطفا! :
http://instagram.com/mahdiaskarpoor1383

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی