تا حالا دقت کردین؟

تا حالا دقت کردین؟

تا حالا دقت کردین؟

توی فیلم های سینما همه زن ها جلوی موهاشون دیده میشه از زیر شال؟

ولی تو فیلم های تلویزیون زن ها یه جور موهاشون رو با هد یا چادر یا روسری یا... می پوشونن که یه تار مو هم نمیشه دید!


جالبه فیلم های سینما یه مدت بعد از شبکه های تلویزیون پخش میشنindecisionsurprise

به نظر شما چرا؟

یه نظر من رو مهمون کن: میخوام نظر بدم!

۱ ۱ ۵ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۵)

دختر روشنا :)

۱۱ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۱۱
بیا اونجا عیدی بگیر دیگه  پست تبریک عید بخون ^_^ 

پاسخ:

۱۱ فروردين ۹۸، ۲۱:۱۳
الان میام!

وای بحالت اگه مزخرف باشه!
:/

میگم پست جدیدی من رو بخون ببینم نظرت چیه!

دختر روشنا :)

۱۱ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۰۶
بازدید از وب  lovetoyou.blog.ir  😜😜😜😜😜

پاسخ:

۱۱ فروردين ۹۸، ۲۱:۰۸
هه هه هه ... هووو
جدی گفتم! شوخی نکردم!

بالاخره تو از من بزرگ تری! من عیدی موخوام

:(

دختر روشنا :)

۱۱ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۵۷
مخالفم ! 
هیچ کدامشون بدرد نمی خوره

پاسخ:

۱۱ فروردين ۹۸، ۲۱:۰۵
نظر هر کسی قابل احترامه!
عیدی چی میخوای بهم بدی؟
😜😉

دختر روشنا :)

۲۸ اسفند ۹۷ ، ۱۴:۰۲
گفتم مفت هم نمی ارزه 
همه شون موضوعات شون یکی  اصلا به دلم و پیشینه تو ۹۰ درصد شون که یه دختر بد بخت می کنند .
تو طنز هاشون یکی میگیرند همش مورد تمسخر قرار میدن  خب من بدم میاد از اینا 

پاسخ:

۱۱ فروردين ۹۸، ۱۴:۴۲
خب حق با تو هست

ولی بیا صادق باشیم! بعضیاشون هم خیلی خوبه ها

نگی که نگفتی!

دختر روشنا :)

۲۶ اسفند ۹۷ ، ۰۷:۲۲
من سریال و فیلم ایرانی نمی بینم  و دقت نکردم . خدایی این سریال ایرانی میاد هم نمی ارزه 

پاسخ:

۲۸ اسفند ۹۷، ۱۳:۵۴
چرا نمی بینی؟🤔

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

روبو بوی

زندگی ما آدما...
خیلی خیلی داره تکراری میشه...
مثل یه ربات،
برای فرار از این دنیای تکراری من به این دنیای مجازی پناه اوردم!
امیدوارم خوشتون بیاد!

نظر یادتون نره!
بکوب لایکو!

******

منو توی اینستاگرام دنبال کنبن لطفا! :
http://instagram.com/mahdiaskarpoor1383

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی