همین الان... یهویی ! جاتون خالی!

همین الان... یهویی ! جاتون خالی!

من و برج ایفل!

همین الان یهویی!

اصلن هم ضایع نیست که فتوشاپه...

خخخsmileywinklaugh

۱ ۰ ۶ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۶)

خانه سلامتی

۱۳ اسفند ۹۷ ، ۰۹:۴۸
ضایع نبود فتوشاپه 

پاسخ:

۱۳ اسفند ۹۷، ۱۴:۳۹
لطف دارین!
ولی افسوس که فتوشاپه!
خخخ...

♕αяαмεsн♕ ...

۱۲ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۲۳
یاد میگیری 

پاسخ:

۱۳ اسفند ۹۷، ۱۴:۴۱
فتوشاپ رو میگی؟
فک کنم نتونم کامل یاد بگیرم!
آخه خیلی سخته!

♕αяαмεsн♕ ...

۱۱ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۲۷
خخخخخخخخخخخ 
اصن مگه فتو شاپه؟

پاسخ:

۱۲ اسفند ۹۷، ۱۵:۱۰
آره...
خب دارم تازه یاد میگیرم!
البته یکم سایه افتاده سیاه شدم!
بلد نیستم هنوز درستش کنم!

دختر روشنا :)

۱۱ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۰۱
:)
اگر نمی گفتی نمی فهمیدم 😂😂😂

پاسخ:

۱۲ اسفند ۹۷، ۱۵:۱۲

مگه فتوشاپه؟ :دی

پاسخ:

۱۲ اسفند ۹۷، ۱۵:۱۴
آره خب!
چطور مگه؟!
دارم تازه یاد می گیرم!

خخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ:

۱۲ اسفند ۹۷، ۱۵:۱۳
خخخ
:)

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

روبو بوی

زندگی ما آدما...
خیلی خیلی داره تکراری میشه...
مثل یه ربات،
برای فرار از این دنیای تکراری من به این دنیای مجازی پناه اوردم!
امیدوارم خوشتون بیاد!

نظر یادتون نره!
بکوب لایکو!

******

منو توی اینستاگرام دنبال کنبن لطفا! :
http://instagram.com/mahdiaskarpoor1383

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی