بلاگ بیان خیلی مسخره بود!

بلاگ بیان خیلی مسخره بود!

قبلن واسم بیان یه جوری بود....

یه وبلاگ مسخره!

توی بلاگ بیان نه میشد کد جاوااسکریپت بذارم...

نه میشد فیلم آنلاین یا موزیک پخش شه...

و نه میشد کد تغییر شکل موس یا باران حباب یا قلب بذارم...


فک میکردم یکی از مسخره ترین سیستم های وبلاگ نویسی بلاگ بیان هست...

بزرگ و بزرگ تر شدم... شروع کردم به یاد گرفتن html و css تا بتونم خودم قالب بلاگفای خودم رو تغییر بدم...

وقتی داشتم یاد میگرفتم یه مطلبی توجه منو جلب کرد!

نوشته بود: جاوااسکریپت... نابودگر پنهان

خلاصه اینکه تمام بدی های جاوا رو واسم گفت مثلا گفت که سرعت لود سات رو تا 10 برابر کاهش میده یا...

و منم تصمیم گرفتم اصلا جاوا رو یاد نگیرم!

از اون به بعد قالب های بدون جاوا ولی جذاب طراحس میکنم!

و برگشتم به بیان... و بلاگفا رو برای همیشه ترک کردم...

نظرم رو اگه الان بپرسی... به نظر من:

جذاب ترین و بهترین سرویس وبلاگ نویسی! بلاگ بیان هست!


هنوزم که هنوزه اولین وبلاگ بیانم رو فراموش نمیکنم... با این که حذفش کردم:

www.HameChi2She.blog.ir

همه چی توشه!

هعععی روزگار


 

۳ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

علیرضا آهنی

۱۷ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۵۶
قابل توجهت باشه که جاوا اسکریپت خیلی هم خوبه ! ولی هر چیزی که توش افراط بشه اتفاق بدی براش می افته 
الان اگه بیان جاوا اسکریپت برای پنل خودش نداشت از بین می‌رفت !!

پاسخ:

۱۸ اسفند ۹۷، ۱۴:۱۷
آره...
خود بیان هم از جاوا استفاده میکنه!

من نمیگم جاوا بده...
میگم بعضی ها فک میکنن چون بیان جاواش رو باید بخری پس بیان مسخره است!
ولی اصلا هم اینطور نیست!



نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

روبو بوی

زندگی ما آدما...
خیلی خیلی داره تکراری میشه...
مثل یه ربات،
برای فرار از این دنیای تکراری من به این دنیای مجازی پناه اوردم!
امیدوارم خوشتون بیاد!

نظر یادتون نره!
بکوب لایکو!

******

منو توی اینستاگرام دنبال کنبن لطفا! :
http://instagram.com/mahdiaskarpoor1383

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی