دلم گرفته! :(

دلم گرفته! :(

امروز اصن حال هیچی رو ندارم!

دلم میواد تنها باشم... دراز بکشم و توی آسمون خیال، بی پروا قدم بزنم!

اما...

مگر میشود بی توحتی یک لحظه را سپری کنم... مگر میشود تو باشی و من چیزی دیگر بخواهم؟؟؟

محبوب من...

بگو که تو هم به من فکر میکنی... بگو مرا بیش از پیش دوست داری و در خیال خود مرا تصور میکنی...

***************

فضا دیگه داره خیلی احساساتی میشه! بهتره زود تر تمومش کنم...خخخ

۲ ۰ ۴ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۴)

همه اولش بچه مثبت بودن پس بیشتر مشخاتو بساب :دی

پاسخ:

۳ اسفند ۹۷، ۱۰:۴۰
چشم آقا...
تو چرا آدرس وبلاگت رو نمیدی؟

اتفاقااا بابات باید بیاد. شنیدم زنگ آخرو میپیچونی میری در مدرسه دخترونه استغفروالله؟
همه اولش همینو میگن که آخرین باره و فلان
بشین مشختو بساب بابا خخخخ

پاسخ:

۳ اسفند ۹۷، ۱۰:۳۷
خخخ... بابا مدرسه دخترونه کدومه؟

من یه بچه مثبت هستم!

توی مدرسه نمونه دولتی درس میخونم!

این تسبیح منو شما ندیدی؟

کاری نکردی؟؟ محبوب من و فلان و بهمان ... دیگه چیکار میخواستی بکنی هااان؟
بیاین تا بنشوننت سر درس و مشخت دهعععع

:))

پاسخ:

۳ اسفند ۹۷، ۱۰:۲۶
:(
آقای مدیر تو رو خدا به بابام نگین!
دفعه آخرمه...

خخخ

میگم بهنام چن سالته؟

فردا اولیاتو خبر کن بیان مدرسه ببینم.
این چه وضشه :)))

پاسخ:

۳ اسفند ۹۷، ۱۰:۲۱
:(
من که کاری نکردم آخه؟
چرا باید بیان؟؟؟

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

روبو بوی

زندگی ما آدما...
خیلی خیلی داره تکراری میشه...
مثل یه ربات،
برای فرار از این دنیای تکراری من به این دنیای مجازی پناه اوردم!
امیدوارم خوشتون بیاد!

نظر یادتون نره!
بکوب لایکو!

******

منو توی اینستاگرام دنبال کنبن لطفا! :
http://instagram.com/mahdiaskarpoor1383

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی