دلتون بسوزه!

دلتون بسوزه!

ههههعی.

دلتون بسوزه!

من از 19 ام تعطیل میشه مدرسه ام! بروبچ دارن از طرف مدرسه میرن اردو. بعد منم نمیرم! تعطیل میشم دیگه!


خخخ شما ها باید تا 25 ام برن مدرسه...

😎😎😎

۱ ۰ ۱۵ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱۵)

♕αяαмεsн♕ ...

۱۸ اسفند ۹۷ ، ۱۵:۵۹
خخخخخخ 

پاسخ:

۱۸ اسفند ۹۷، ۱۶:۴۱
:)

دختر روشنا :)

۱۸ اسفند ۹۷ ، ۱۵:۳۳
بگو ؟ نه قول نمی دهم ! بگو شاید اومدم 😡😡😡😡😡

پاسخ:

۱۸ اسفند ۹۷، ۱۵:۳۴
خواهش میکنم عصبانی نشو!
چیز مهمی نیست واسه تو!
ولی واسه من خیلی مهمه...
قول بده

دختر روشنا :)

۱۸ اسفند ۹۷ ، ۱۵:۳۰
منظورت نفهمیدم ؟ چی بهم بگی ؟ و چرا می خوای ناراحتم کنی ؟

پاسخ:

۱۸ اسفند ۹۷، ۱۵:۳۱
قول بده.
زیاد چیز مهمی نیست!
ولی اگه بشنوی ممکنه دیگه اصلا توی وبم نیای

دختر روشنا :)

۱۸ اسفند ۹۷ ، ۱۵:۲۷
دنبال 😂😂😂
راستش قبلا دنبالت کرده بود ولی الان دیدم تو لیستم نیستی :) 
فقط یه چیزی از کجا فهمیدی که پست زیاد میزارم ؟ 

پاسخ:

۱۸ اسفند ۹۷، ۱۵:۲۹
بهت بگم قول میدی بازم واسم نظر بذاری؟
شاید ناراحت شی و دیگه واسم نظر نذاری!

دختر روشنا :)

۱۸ اسفند ۹۷ ، ۱۵:۲۷
دنبال 😂😂😂
راستش قبلا دنبالت کرده بود ولی الان دیدم تو لیستم نیستی :) 

پاسخ:

۱۸ اسفند ۹۷، ۱۵:۲۹
آره ...
فهمیدم!

دختر روشنا :)

۱۸ اسفند ۹۷ ، ۱۵:۱۲
نبودید برادر منم :)
تو این وبم دنبال نکردید برادر.

پاسخ:

۱۸ اسفند ۹۷، ۱۵:۱۵
با هر وبی دنبال کنی دنبال میشی!


دختر روشنا :)

۱۸ اسفند ۹۷ ، ۱۵:۰۳
کی گذاشتم ؟ هفته ای یه دونه پست بیشتر نمی زارم :| 
شما که دنبال کننده وب نیستید زود قضاوت نکنید . اکثر پست هام  پیش نویس دارم انتشار میزنم صرفا جهت اطلاع 

پاسخ:

۱۸ اسفند ۹۷، ۱۵:۱۰
ببخشید!
شما ناراحت نشید....
شما رو با یکی دیگه اشتباه گرفتم

من عذر میخوام.
چرا نیستم؟
هرکی منو دنبال کرده دنبالش کردم من!

دختر روشنا :)

۱۸ اسفند ۹۷ ، ۱۴:۲۶
بله الان زمان جنگ دیگه جنگ با ۹۰۰هزار نفر کنکوری  زمان استراحت و خوش گذرانی که نیست . 
درضمن سحر خیز باش تا کامروا شوید 

پاسخ:

۱۸ اسفند ۹۷، ۱۴:۳۴
Oh my god
رشته ات تجربی هست؟

یه سوال داشتم!
تو که میخوای بجنگی چرا اینقدر پست جدید توی وبلاگت میذاری؟
بیکار هستی؟

دختر روشنا :)

۱۸ اسفند ۹۷ ، ۱۴:۲۲
خب دیگه آدم باید برای زندگی و خواسته هاش بجنگ ! من کنکوریم :)

پاسخ:

۱۸ اسفند ۹۷، ۱۴:۲۴
میدونم!
ولی جنگ از ساعت 6 صبح آخه؟

خخخ

دختر روشنا :)

۱۸ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۰۸
من صبح ها ساعت ۶ بیدارم :) 

پاسخ:

۱۸ اسفند ۹۷، ۱۴:۱۸
بیکاری ساعت 6 بیدار میشی!
بگیر بخواب بچه!
خخخ

دختر روشنا :)

۱۸ اسفند ۹۷ ، ۰۶:۴۲
منو الان یک سال تعطیل کجاش خوش میگذره؟ اخ روز های خوب مدرسه کجا هستید ؟

پاسخ:

۱۸ اسفند ۹۷، ۱۲:۵۲
چرا دیگه
خوش میگذره...
اگه به خوابیدنت تا لنگ ظهر فک کنی
و به بدبختی و مشق و درس که ریخته روی سرت...
حتما خوش میگذره
:)


♕αяαмεsн♕ ...

۱۷ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۳۹
منم درس میخونم اما دانشگاه 😁

پاسخ:

۱۸ اسفند ۹۷، ۱۴:۱۵
دانشگاه یه فاز دیگه ای داره!
خیلی بهتر از مدرسه است.
نمیدونم شما دخترا چجوری هستین ولی باور کن ما پسرا عاشق دانشگاه هستیم...
چون اونجا دخترا و پسرا توی یک کلاس هستن...
خخخ...
😁 😁 😁

♕αяαмεsн♕ ...

۱۷ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۲۲
دل تو بیشتر بسوزه چون من دیگه اصن مدرسه نمیرم :)

پاسخ:

۱۷ اسفند ۹۷، ۲۰:۴۰
خخخ
...
ولی من درس خوندن رو دوس دارم... ههه
(الکی مثلا من بچه مثبت هستم! خخخ)

خخخخخخخخخ

پاسخ:

۱۶ اسفند ۹۷، ۱۹:۴۰
:)


علیرضا آهنی

۱۶ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۰۰
ما تا 27 میریم ...

پاسخ:

۱۶ اسفند ۹۷، ۱۸:۲۸
خخخ
خوب دلت سوخت؟
....
دوستم همین الان کنارم نشسته میگه:
خوش بحالتون ... ما که سال تحویل رو توی مدرسه میگیریم!
(البته شوخی میکنه خب)

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

روبو بوی

زندگی ما آدما...
خیلی خیلی داره تکراری میشه...
مثل یه ربات،
برای فرار از این دنیای تکراری من به این دنیای مجازی پناه اوردم!
امیدوارم خوشتون بیاد!

نظر یادتون نره!
بکوب لایکو!

******

منو توی اینستاگرام دنبال کنبن لطفا! :
http://instagram.com/mahdiaskarpoor1383

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی