آسانسور لعنتی!

آسانسور لعنتی!

خودمم باورم نمیشه!

امروز توی آسانسور بودم... یه آقایی اومد تو. گفت : سلام. خوبی؟

منم متعجب ... گفتم : الحمدلله.

یارو یه جوری نگام کرد. خوب که نگاه کردم... دیدم هندزفری توی گوش هاش هست!

منم دیگه رنگم پریده بود و ضایع شده بودم :(

برای اینکه از این بدتر نشه سریع گفتم : الحمدلله. الحمدلله. الحمدلله. الحمدلله....

الکی مثلا من خیلی ذکر میگم!

خخخ...

 

شما بودید چکار می کردید؟

توی بخش نظر ها بهم بگید!

۲ ۰ ۵ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۵)

دخمل صورتی

۱۰ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۴۵
نرم افزار گوشیم املا یار و فعال کردم گویا خودش یه سری کلمات تغیر میدهد بله چادر بوده که مادر کرده مثل نرم افزار را که ترم کرده الان درستش کردم پیش خواهد آمد .
وقت ندارم شرمنده 

پاسخ:

۱۱ اسفند ۹۷، ۱۴:۱۷
:)
خخخ...
ولی در کل خیلی باحال بود...
  • سوتی حق گوینده است!
من بهت حق میدم که سوتی بدی... منم چند بار سوتی دادم. خخخ

اگه دوس نداری میتونم اون قسمتش رو برات *** کنم یا اون نظر رو حذف کنم؟
نظرت چیه؟

دخمل صورتی

۱۰ اسفند ۹۷ ، ۱۷:۱۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من خودم گفتم من **** * روسری دارم 😂😂😂😂😂😂
این دیگه مشکل شماست

منم وانمود می کردم که با او نیستم و دارم با کس دیگه ای تو گوشی صحبت می کنم!!!

پاسخ:

۱۰ اسفند ۹۷، ۱۵:۴۷
خب من که هندزفری تو گوشم نداشتم!
چکار میکردم؟

دخمل صورتی

۰۸ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۵۸
منم الکی حرف میزدم مثلا منم‌دارم با هنز فری تلفن  صحبت میکنم :) 

پاسخ:

۱۰ اسفند ۹۷، ۱۵:۴۸
خب من که هندزفری تو گوشم نداشتم!
چکار میکردم؟

محمد علی علم خواه

۰۸ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۵۶
پیوندت کردم

پیوندم کن

می خوای سرم کلاه بزاری؟

پاسخ:

۱۰ اسفند ۹۷، ۱۵:۴۸
؟؟؟
چرا باید سرت کلاه بزارم؟
پیوند شدی!

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

روبو بوی

زندگی ما آدما...
خیلی خیلی داره تکراری میشه...
مثل یه ربات،
برای فرار از این دنیای تکراری من به این دنیای مجازی پناه اوردم!
امیدوارم خوشتون بیاد!

نظر یادتون نره!
بکوب لایکو!

******

منو توی اینستاگرام دنبال کنبن لطفا! :
http://instagram.com/mahdiaskarpoor1383

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی