مرحوم میگ میگ    >>>>>>

مرحوم میگ میگ >>>>>>

تا حالا دق کردین!

سرعتی که تعطیلات توی سپری شدنشون دارن!

.

.

.

.

.

.

مرحوم میگ میگ نداشت!frown


چه وضعشه آخه!

دوسه روز دیگه باید بریم مدرسه!

۶ ۰ ۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۳)

دختر روشنا :)

۱۱ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۳۲
😡😡😡😡😡😡
من منظورم داداش خودم بود اولا  اون کلاس ۱۰ 
دوما خواهر تون یه روز بزرگ میشه اون روز خوشبخت میشه 

پاسخ:

۱۱ فروردين ۹۸، ۲۱:۳۹
ناراحت نشید لطفا!

فکر کردم من مثل داداشتون میمونم!

امیدوارم!

سوء تفاهم شده ببخشید!

دختر روشنا :)

۱۱ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۲۴
:)
انشالله خواهرت خوشبخت بشه :)

پاسخ:

۱۱ فروردين ۹۸، ۲۱:۳۰
چی؟!
منظورم تو بودی!

بابا خواهر من هنوز کلاس پنجم هست!

دختر روشنا :)

۱۱ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۱۵
خدایا یه کاری کن این تعطیلات زود تر تموم شه این داداشم بره مدرسه من راحت بشینم درس بخونم 😁😁😁😉😉

پاسخ:

۱۱ فروردين ۹۸، ۲۱:۲۲
به دعای گربه سیاه بارون نمی باره!

خخخ

خدایا یه کاری کن این آبجی ما زود تر کنکور بده... دیگه بهونه ای واسه رد کردن خواستگارا نداشته باشه
😁😁😁😉😉

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

روبو بوی

زندگی ما آدما...
خیلی خیلی داره تکراری میشه...
مثل یه ربات،
برای فرار از این دنیای تکراری من به این دنیای مجازی پناه اوردم!
امیدوارم خوشتون بیاد!

نظر یادتون نره!
بکوب لایکو!

******

منو توی اینستاگرام دنبال کنبن لطفا! :
http://instagram.com/mahdiaskarpoor1383

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی