چرا فک میکنین من تازه کارم؟

چرا فک میکنین من تازه کارم؟

باورتون نمیشه اگه بگم توی این چند روز بیش تر از 20 تا نظر بهم داده بودن راجب به اینکه:

میخوای بهت کمک کنم ...

به نظر میاد تازه کار باشی...

باید هر روز 10 تا مطلب داشته باشی تا بتونی بازدید کننده جذب کنی...

و از این حرف ها!

بابا جان من الان دو سه سالی میشه که توی بلاگ وب دارم... تقریبا همه میشناسن منو! :

1000 تا دنبال کننده و چند هزار بازدید:

روبو اسکین

اسم وب دیگه ام هست!


نمیگم نیازی به کمکتون ندارم! ولی لطفا مثل تازه وارد ها باهام حرف نزنین!

در ضمن... ممنون میشم که دنبالم کنین!

با تبادل لینک هم موافقم!

۲ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

روبو بوی

زندگی ما آدما...
خیلی خیلی داره تکراری میشه...
مثل یه ربات،
برای فرار از این دنیای تکراری من به این دنیای مجازی پناه اوردم!
امیدوارم خوشتون بیاد!

نظر یادتون نره!
بکوب لایکو!

******

منو توی اینستاگرام دنبال کنبن لطفا! :
http://instagram.com/mahdiaskarpoor1383

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی